Karnawałowe przekąski nie muszą być tuczące!

Sezon imprez karnawałowych trwa. Spotykamy się z rodziną i przyjaciółmi, częściej niż zwykle wychodzimy do knajpek, urządzamy huczne domówki. Tego typu spotkania są niestety pretekstem do podjadania późną porą tuczących przekąsek. Chipsy ziemniaczane, koreczki, śledzie, ciasta, czekoladki…słone i słodkie łakocie kuszą na każdym kroku.

Jeśli jednak jednym z naszych noworocznych postanowień było życie w stylu fit, lub po prostu wiosnę chcecie przywitać w dobrej formie, zrezygnujcie z podjadania niezdrowych przekąsek.

Jak to zrobić?

Jeśli idziecie na imprezę do znajomych – wybierajcie soki i sałatki, natomiast jeżeli to Wy jesteście organizatorami – zaskoczcie gości i przygotujcie zdrowe menu. Oliwa z oliwek z powodzeniem zastąpi w sałatkach tłusty majonez, koreczki można przygotować z oliwek, pomidorków koktajlowych i kostek sera feta, zastępując je w ten sposób tradycyjnymi koreczkami z wędliną i żółtym serem. Dla fanów słodkości przygotujcie kuleczki z bakalii, miodu i wiórków kokosowych, a zwolennikom chrupania zaserwujcie chipsy z suszonych warzyw i owoców Crispy Natural. Pikantna marchew czy aromatyczne plasterki jabłka z cynamonem z pewnością przypadną do gustu amatorom chrupania! Dzięki takiemu menu, goście będą czuć się lekko i parkiet na Waszej imprezie będzie pełen do białego rana.